Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Tobias Johansson - 25 februari 2009 11:49

Se min andra blogg som jag uppdaterar oftare: http://bettipset.blogspot.com/

Av Tobias Johansson - 25 februari 2009 11:48

Nu har jag tappat lite på slutet med en lite sämre dag igår. Bra fotboll dock i matcherna så det värmer lite. Idag fortsätter Champions League och jag har hittat några fina spel. Dagens speltips:

IFK Trelleborg - Hammarby IF HF, 2:a, 1.40

Hammarby är så mycket bättre och vill idag säkra slutspelsplatsen. Motivation och klass vinner detta.

Cardiff City - Queens Park Rangers, 1:a, 1.82

Cardiff har visat upp en riktigt fin form på slutet. QPR har inte riktigt visat det. Nu när Cardiff jagar plats i Premier league får QPR flytta på sig.

Sporting Lissabon - Bayern München, X2, 1.44

Bayern har visat riktigt bra form i Ch.league i år. Jag tror dom kommer fortsätta fint. Mot Lissabon borta förlorar dom inte. Dom är för bra för det.

Sporting Lissabon - Bayern München, över 2.5 mål, 2.15

Med anfallare som Klose och Toni kan denna match bli målrik. Bayerns lag i övrigt med Ribery i topp gör många mål. Sporting hemma vill ju självklart ha med sig mål till andra matchen. Som upplagt för mål.

Real Madrid - Liverpool, under 2.5 mål, 1.68

Denna match kommer bli tajt när Benitez vill ha med sig ett bra resultat hem till England. Två organiserade lag som inte bjuder på mycket. Få mål.

se min andra blogg: http://bettipset.blogspot.com/

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards