Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

nu gäller det att hålla formen..-.

Av Tobias Johansson - 19 februari 2009 10:47

Gonzalez Maximo - Dabul Brian, 1:a, 1.55

Gonzales visade upp riktigt bra tennis i senaste matchen. Tror på han till okey odds.


Stepanek Radek - Koubek Stefan, 1:a, 1.22

Radek har visat grym form på sistonde med finalseger i senaste turneringen. Förra matchen vann han enkelt med 2-0 i set mot en rankad över 100. idag möter hand 304 rankade Koubek. säker 1:a.


Djurgården - Färjestad, över 5.5 mål, 2.0

Färjestad och Djurgården har radat upp mål de senaste matcherna och jag tror dom fortsätter med detta i denna match mellan två öppna och offensiva lag.


ACF Fiorentina - AFC Ajax, 1:a, 1.55

Fiorentina med Mutu och Gillardino på topp kommer vinna denna matchen mot ett för dagen mediokert Ajax (ligger bara tre i ligan). Kan vara värt att spela ett -Hcp-spel på Fiorentinga också.


FC Shakhtar Donetsk - Tottenham Hotspur FC, 1:a, 1.95

Tottenham skickar ett juniorlag till denna match då fokus ligger på seriematchen i helgen. Shaktar däremot är faktiskt ett riktigt bra lag. Dom slog Barca i gruppen i Ch. League bl.a och hemma är dom riktigt svårtslagna. Också här är det värt att spela -Hcp-spel på Shaktar.

Kolla min bättre blogg... http://bettipset.blogspot.com/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobias Johansson - 7 mars 2009 15:00

Kolla min andra blogg: www.bettipset.blogspot.com Den uppdateras dagligen. ...

Av Tobias Johansson - 5 mars 2009 15:19

Se min andra blogg: www.bettipset.blogspot.com

Av Tobias Johansson - 3 mars 2009 11:18

Kolla min andra blogg: www.bettipset.blogspot.com

Av Tobias Johansson - 27 februari 2009 19:31

Kolla min andra blogg för dagens speltips!!! adressen är : http://bettipset.blogspot.com/ Den bloggen är mer aktiv.Idag är tipsen på Bundesliga 1 och 2 samt serie B. ...

Av Tobias Johansson - 25 februari 2009 11:49

Se min andra blogg som jag uppdaterar oftare: http://bettipset.blogspot.com/...

Ovido - Quiz & Flashcards